| התוכן | עמוד קודם | עמוד הבא |

הצעתו של ה' יונה מתקבלת.

קביעת המקצעות וחלוקת העבודה בשעורים משאירים לאחר שיתברר הענין ביותר.

ג) בקורו התלמידים בבית הספר והמשמעת

ה' סוקניק: היות ובקשת ההורים על ילדיהם רפתה מפני רוחב המקום שילדיהם יש , לכן יש הרבה תלמידים ההולכים מן הבית לבית-הספר והם נשארים ביער, צריך איפא לסדר בקשת חזקה על ה הבקורים והאחורים בכל שעה ולהקפיד בזה. כמו כן לקויה גם המשמעת במקצת, אמנם התנאים קשיים, הספסלים והאהלים גורמים לכך, גם ההבדלים בין בין תלמידי בית ספר לבית ספר. ומקום שהם באו גורם בזה, כי ידיעותיהם שונות מאד. יש גם לציין רגז עצבים בין הילדים מסיבות ידועות.

מורים שונים מספרים עובדות שונות ע''ד התלמידים המאמתים את הדברים הנ''ל.

מטילים על מחנכי המחלקות שחחחר וה אה עליהם להודיע להורי התלמידים ע''ד האחורים והחסורים של התלמידים. מדברים על סידור היום בבית הספר . חוסר המים גורם גם לחסורים ואחורים רבים של התלמידים בבית הספר.

מוסרים לגב' גרודסקי שתדאג בשביל מים ושיהיו מים תמיד בבית הספר.

הספריה

האספה מוסרת לה' בבין שיסודר את הספריה להתחיל בחליפת ספרים.ה' בבין מציע להחליף פעמים בשבוע, ביום השני וביום השלישי אחה'צ משעה 1-2. הזמן הזה היא קבוע גם בשביל קוראים בלא תלמידים.

הרפוי העינים

בבקשת התלמידים טרם נגמרה, צריך לגמרה ולסדר את הרפוי.

מוסרים למר שפיגלמן לבוא בדברים עם מר סלור ושם השבוע

20


| התוכן | עמוד קודם | עמוד הבא |

תיק מסמכים פרוטוקולים, תכניות לימוד, רשימת התלמידים, 1917, מיקום בארכיון: 4.75/5
באדיבות הארכיון לחינוך יהודי בישראל ובגולה ע''ש אביעזר ילין, אוניברסיטת תל אביב