תוכן הענינים | עמוד הקודם | עמוד הבא |

שעורי הסתכלות וידיעת המולדת

תוכן הענינים


הקדמה ג' - ה'

א. מבוא ללמוד ההסתכלות וידיעת המולדת

1 - 58
I מהות ההסתכלות וערכה בהוראה 3
II תולדות למוד-ההסתכלות 10
III תורת למוד-ההסתכלות 22
IV ידיעת המולדת 48
דוגמאות של תכניות למוד-ההסתכלות וידיעת המולדת 53

ב. החלק השמושי

I. חומר לשעורי הסתכלות

336-61

I. בית-הספר

| כד. השעון 85
א. בית-הספר 61 | כה. כלי הבית 87
ב. חדר-הלימוד 62 | כו. המשפחה 89
ג. חדר-הלימוד וחדר הדירה 63 | כז. הכלב 91
ד. החלון 64 | כח. החתול 92
ה. לוח-הקיר 65 | כט. כלב והחתול 95
ו. לוח-הצפחה 66 | ל. העכבר ''
ז. לוח-הקיר ולוח הצפחה 67 | לא. הזבוב 96
ח. השולחן 68 | לב. העכביש 98
ט. הכסא '' | לג. הספר 100
י. הארון 69 | לד. האכר 101
יא. הספר 70 |

III. הכפר

יב. חצר בית-הספר 71 | לה. חצר-האכר 103

II. הבית

| לו. הפרה ''
יג. הבית 71 | לז. הכבשה 105
יד. בנין-בית 72 | לח. העז 107
טו הבאר (בור) 74 | לט. הסוס 109
טז המטבח 75 | מ. החמור 111
יז. הדלק 77 | מא. הגמל 112
יח. הלחם 79 | מב. הסוס והגמל 115
יט. החלב 80 | מג. התרנגול 117
כ. המזון 81 | מד. ביצת התרנגלת 120
כא. הספה 83 | מה. הברוז 121
כב. המראה '' | מו. האוז 123
כג. המנורה 84 | מז. היונה 125
 שעורי הסתכלות:  תוכן הענינים


תוכן הענינים | עמוד הקודם | עמוד הבא