הסכסוך נמשך כחצי שנה, ואחרי משא-ומתן ממושך נעשה איחוד, בחודש ספטמבר 1933. ומאז נקרא הקואופרטיב בשם, ''השרון המאוחד''.
''המשכורות שלנו היו 14-12 לא''י לחודש. במשך הזמן קיבלנו עוד עשרה חברים, נהגים ומכונאים. קנינו מגרש ובנינו מוסך. שעלה יחד עם הקרקע 2,400 לא''י. משפרצה המלחמה בין איטליה לבין חבש והפסיקו לבנות ולנטוע - הפסיקו הבנקים באופן פתאומי את הקרדיטים. התחרות בין הקואופרטיב לבודדים היתה פרועה והחלטנו - אנשי ''השרון המאוחד'' - למכור את מניותינו ב''המרץ'' ,
עם קום האיחוד ב-1939 הצטרפנו גם אנו לקואופרטיב ''אגד''.
בשנת 1960 הופעלה תחנת האוטובוסים החדשה והמודרנית בכפר-סבא וכעבור כעשר שנים נפתח המוסך החדש של ''אגד'' בכפר-סבא. בזמן בנייתה היתה התחנה החדשה ''מחוץ לתחום'' והיום נמצא, שהתחנה עומדת בצומת, המחברת את כפר-סבא עם שכונותיה שבמזרח, ועל אם הדרך לערי הגדה המערבית.
90 אוטובוסים ישנם בכפר-סבא ו-150 מתושבי העיר עובדים בסניף ''אגד'' במקום. שבעה קווים יוצאים מכפר-סבא לתל-אביב ובהם כ-500 נסיעות ביום, ועוד שמונה קווים פועלים בשירותים העירוניים ואל השכונות ובתם כ-350 נסיעות ביום.
תחנת צומת כפר-סבא-רעננה היא תחנה סואנת, שממנה יכולים תושבי העיר לצאת לכל ישוב בצפון ולכל ישוב בדרום. אחרי מלחמת ששת הימים נקבעה תחנת ''אגד'' כפר-סבא כמרכז לרוב השירותים הפועלים כיום מעבר ל''קו הירוק''.
תחנת ''אגד'' בכפר-סבא מקיימת שירות סדיר בכביש גהה, לכיוןן תל-אביב ובחזרה, לשם קיצור הדרך, ושירותים בקיץ לחופי הרחצה בהרצליה.
ועדת התנועה העירונית פועלת לשיפור שירותי התחבורה בעיר ולהתאמתם לצרכי הנוסעים. לוחות הזמנים, מסלולי הנסיעה, תחנות ההמתנה וכו' מופעלים בשיתוף ובתיאום עם העיריה.
419